Hemma

Vilken jävla underbar kväll jag har haft med världens bästa vänner i hela världen, dom finns alltid där för mig & jag älskar dom ovillkorlöst.
Har ätit massa gott, fått oss RIKTIGT många goda skratt & en del alkohol blev det så klart, vi hade nästan vårt eget lilla nyår tillsammans.
Jag är den mest lyckligt lottade människan i hela världen som fått dessa underbara personerna till mina bästa vänner, Tessan & Lina, tusen tack för ikväll flickor vi ses nästa onsdag om inget annat!

Det ni ville säga
Postat av: Lina

de va skitkul :D

hur gick de o komma upp idag gumms? :D

2009-01-08 @ 08:12:34
URL: http://swiipii.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha vilken KVÄLL =) mår du bra eller ? en annan har handlat hem skräpmat och förbereder en kväll på soffan =) hehe.. riktigt trött fiii faaan =) haa Älskar dig !

2009-01-08 @ 16:56:55
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0