Handboll

Har varit hemma hos Ronja & kollat på handbolls matchen mellan Sverige & Kroatien, tyvärr förlora Sverige men dom går ändå vidare efter grupp spelet för dom har ju vunnit alla andra matcher.
Blir ju glad när Kroatien vinner oxå så klart men inte när de spelar mot Sverige för Sverige går före utan tvekan, det är ändå här jag e född & uppväxt så då spelar det ingen roll att jag e hälften hälften. När Sverige spelar så e jag så svensk som man kan bli.
Den andra Ronja kom oxå på besök så vi hade nästan en liten tjej kväll kan man säga, riktigt mysigt faktiskt. Kenai va oxå där så klart & jag fick mysa en massa med honom igen, har träffat honom varje dag nu den senaste tiden & jag älskar det. Har saknat honom så enormt mycket men inte så konstigt har först levt med honom i 2 1/2 år & sen knappt fått se honom, har ju uppfostrat honom & allt, han va ju bara liten när han först kom in i mitt liv. Världens bästa hund!
Bennie va inte hemma, han e i Malmö & hjälper Mendoza med att bygga en trappa eller nått. Får ta & våldgästa honom i morgon istället innan jag ska åka till dk.
Nu blir det sängen snabbt attan så att jag kommer upp i tid i morgon

Det ni ville säga
Postat av: Tess

får gärna våldgästa mig också om du vill ;)

2009-01-23 @ 15:33:46
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: huba

lämnar fredrik bort kenai elr? verkar som om han inte tar hand om honom :S

2009-01-24 @ 13:03:10

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0