God morgon världen

Idag e man uppe med tuppen typ, va ju tvungen att tvätta nu på morgonen så det är därför jag e vaken redan. I annat fall hade jag fortfaraden sovit gott som tusan.
Blev kvar lite längre på jobbet igår kväll bara för jag skulle hinna med det sista som jag höll på med, va hemma kvart i elva istället för kvart över elva.

När jag e klar med tvätten ska jag iväg & fika med mamma på söderpunkten, dom har skit god kladd kaka där som jag tänkt kränga i mig idag. Efter det ska jag iväg och jobba till tio på kvällen.

I morgon åker jag till Köpenhamn igen men ska först till barnmorskemottagningen och ta cell prov, bara rutin undersökning så det är inget allvarligt.
Tvätten kallar....

En glad jag

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0