Flytt hjälp

Va knappt hemma igår, jobbade först halva dagen sen hjälpte jag Tessan & Johan att flytta lite saker från garaget till nya huset. Blev riktigt många skratt igår, har alltid så roligt när jag e med Tessan, hon får mig alltid på bra humör, ibland tar det lite tid men det kommer förr eller senare.

Idag e det jobb igen som gäller, e bara hemma och håller lunch nu men har inte riktigt lust att äta nått, måste nog slänga i mig nått litet iaf.
Ska inte göra så mycket annat idag eftersom det e jobb i morgon igen. Shit vad jag tycker det e tråkigt för tillfället, känner mig lite nere, vill inte riktigt säga deppig men är inte heller på topp. Allt beror säkert på att jag gärna vill komma vidare men det känns som att jag aldrig gör det utan mer som att jag står & stampar på samma ställe hela tiden.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0