Flytt hjälp & problem lösare

Har varit med Tessan & Johan och hjälpt dom med att flytta en hel massa saker till deras nya hem men bara garage saker än så länge. Har dock varit as duktiga & fått flyttat en himla massa och det har faktiskt varit skit skoj, roligare än vad man annars brukar tycka att flytt är.
Deras nya hem är ju skit nice & ligger på ett perfekt ställe, inte alls så långt ut på landet som jag först trodde det va.
När vi körde dit andra gången så körde Johan framför oss med släp så va det nått som luktade bränt som tusan, fattade först inte va det var men jag löste problemet, det va stöd benet till släpet som fortfarande va nere. Riktigt stolt över mig själv måste jag säga.
I morgon e det jobb, inte alls lockande men pengar måste in på nått vis ju.
Duschen kallar sen ska jag hoppa i säng.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0