Fika med mamma & snack om andra

Har varit iväg & fikat med mammsen en liten runda, alltid lika trevligt & kul att lyssna på hennes babbel. Jag babblar så klart oxå men inte innan jag fått ner fikan i magen.
Ensamt här hemma e det, saknar Billy otroligt mycket men så e det alltid på måndagar, dom e värst. Hoppas veckan går snabbt så att jag snart får se min älskling igen.

Blir så trött på folk när dom säger A men inte B, när folk håller på & snackar i gåtor för att de inte riktigt vågar säga sin mening, MEN HÅLL KÄFTEN DÅ ISTÄLLET FÖR HELVETE!!!! Vågar du inte säga rätt ut vad du menar så yttra inte dig alls, bara mesigt att hålla på på ett sådant vis.

Nu ska jag ringa min älskling & babbla hål i huvudet på honom

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Och jag hann ringa först o babbla om att vi ska fira ordentligt på onsdag, restaurang, MUMS MUMS MUMS ! =) Me lve you !

2009-01-05 @ 19:00:53
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: mamma

o va ni kan babbla, undrar va ni har fått det ifrån? hmmm?

Förresten folk som inte kan prata rakt ut får skylla sig själva. Fegt att lägga skulden på andra för att man är oärlig- och sådana personer förtjänar inte vänner. Vänner pratar öppet MED varandra

2009-01-06 @ 15:16:42
URL: http://michella.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0