Dåligt, mycket dåligt

"Hej   Dessvärre ser det ut som det blivit en förväxling mellan 2 olika ordrar vid packningen. Dom kläder du fått skulle någon annan haft samt dom du fått skulle någon annan ha. Vi har dock ej kunnat se vilken order mer som felleverans. Och till råga på allt var den du skulle haft den sista som fanns kvar och plagget har utgått från leverantören. Vi har avaktiverat din faktura så den kan du kasta. Kläderna du fått fellevererat kan du behålla då det kostar mer för oss att returnera dessa + redan utlagda kostander på denna försändelse. Tråkigt när det händer men vi kan bara skylla på den mänskliga faktorn vid packningen. Hoppas du hinner få fram något annat plagg till din fest.   MVH ExtremeZ "

Det var svarat som jag fick idag ang. min outfit som blivit fel och vist e det schysst att dom river fakturan att jag får behålla kläderna bryr jag mig inte om för det va ju inte det jag ville ha det jag däremot tycker är märkligt är att dom hävdar att det måste blivit nån förväxling men hur skulle någon annan kunna ha beställt det jag har fått när den outfiten inte ens finns att köpa på deras sida?
Vad jag tror verkligen har hänt är att dom inte haft det jag beställt, skickat en annan & hoppats på det bästa. Dock har dom tagit bort den varan, som jag egentligen beställde, från deras hemsidan nu men jag sparade en bild på den så ni kan få se hur den skulle sett ut.


Besviken över att jag inte kommer kunna ha denna!
    


Det ni ville säga
Postat av: huba

fan va dåligt

2009-01-29 @ 12:33:10
Postat av: Anonym

ja jävla as... smörj skulle dom haft hähä...hoppas du hittar nått annat du vill ha =))

2009-01-29 @ 19:10:17

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0