Bråk bråk bråk

Jag, Tessan & Lina har hamnat i krig med Helena och efter att ha snackat lite med henne över msn igår så tänkte jag låta det vila där och jag trodde att hon hade gett sig men efter att hon fått sagt sitt till både mig & Therese så ger hon sig på den 3:e av oss & skriver skit om henne istället i sin blogg tog mig friheten att kopiera det hon skrivit för att lägga in det här så ni andra kan se vad jag menar

Evelina N skrev på msn till mig igår, men eftersom jag var rädd att det var ett virus så klicka jag inte på länken, väldans tur kan man tycka. Kunde sluta riktigt illa. =/ Vi vet ju alla att den människan gladeligen skulle vilja smitta mig med både det ena och det andra.

Vad jag är mest nyfiken på är när fan hon kommer att ge upp & sluta gnälla och inse att hennes tid hos oss som vän är över FÖR ALLTID!!!!


Det ni ville säga
Postat av: Tess

Lite way off, tyckte också det där var aningen för mycket. Ena och det andra, förstår inte riktigt vad Lina skulle vilja smitta henne med. Tror nog inte ens lina skulle vilja vara i närheten utav henne om jag förstått de hela rätt ?

2009-01-16 @ 16:26:18
Postat av: Lina

o svara på frågan face to face som en normal person kan inte "människan" heller



fege jävel. fått nog av henne nu. vill inte se mitt namn i samband med henne mer. hon skulle bara våga

2009-01-16 @ 16:37:31
URL: http://swiipii.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag ska starta en fond för alla som blivit dömda att betala skadestånd pga hot eller våld mot personer som förtjänar de ;) Vet en hel del som skulle offra lite på lönen =)

2009-01-16 @ 19:49:13
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: huyba

hahahahh

2009-01-19 @ 12:43:27

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0