Avlyst

Fick min outfit som jag hade beställt idag men när jag öppnar & tittar på den så e det inte alls den som jag beställde, det är en helt annan modell, kommer inte i närheten av hur den jag beställde såg ut på bilden och den som jag fått finns inte ens att beställa på deras sida, har inte sett en enda bild med den outfiten.
Undrar nu om dom helt enkelt skickat fel eller om dom kanske inte ens har den som visas på bilden & istället skickar nån annan?! Den som jag fick va inte alls fin så den vill jag verkligen inte ha.
Dock finns där inget telefon nummer man kan nå dom på utan man kan endast maila dom vilket jag har gjort & inväntar nu svar från dom.

Håller på att göra ve mig nu för jag ska åka över till danmark idag ju men tar inte bilen över denna gången, blir alldeles för dyrt att ta den varje gång. Jag e ju tyvärr ingen miljonär men e där någon som har en extra miljon eller nått sånt över som ni snällt vill ge bort för en god gärnings skull så tar jag glädjeligen emot det.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0