Vaken och tid att köra

Så då var man uppe från sängen & ska snart ta och köra hem till Sverige för att jobba, känner verkligen inte för det vill bara vara kvar här. Saknar dock min katt, om jag bara kan hämta henne och ha henne här med mig så hade allt varit perfekt, då hade jag inte behövt åka hem men sånt e tyvärr inte fallet.

Hittade en utbildning som jag gärna hade velat gå men nej nej det fick jag inte för man får inte ha fyllt 25 år innan man startar utbildningen. Verkligen ett tecken på att man börjar blir gammal. Blev iaf skit besviken för det var en utbildning som jag verkligen ville ta & om jag har lust till att gå i skolan så e det verkligen nått jag vill göra eftersom jag alltid annars har hatat skolan.

Måste packa ihop nu & köra mot los sverigos vo hörs.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0