Tröttsamt

Har sovit dåligt 3 nätter i rad nu, fattar inte vad mitt problem är, varför kan jag inte bara sova bra. Försöker komma på om det finns nått i mitt liv som kan påverka min sömn men kan inte komma på nått så jag fattar verkligen inte vad problemet är!!!!!

Tänkte att det va lika bra att stiga upp, ska kolla några ghost whisperer avsnitt sen ska jag börja på mitt lilla möblera om projekt, det är lite väl tidigt än för att starta upp det så därför får det vänta. Hoppas det blir bra men det tror jag nog det kommer bli, mycket bättre än det e nu iaf.

Är förresten i Danmark nu igen, åkte hit igår kväll efter att jag slutat jobb. Billy är iväg på jobb redan, hjan stack ganska tidigt eftersom han skulle träna innan precis som han brukar.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0