Torsdagen den 19/2-09

Har precis tagit en dusch & gjort mig klar för att hoppa ner i sängen och spela lite DS innan jag ska sova, är helt beroende av det redan. Har jobbat från 06.00 till 18.00 och har under hela arbetspasset längtat till att jag skulle sluta så att jag kunde komma hem & spela.

Har varit & hälsar på hemma hos Bennie lite nu ikväll, Ronja & Fredrik va oxå där och så klart Kenai, världens bästa hund. Va lite trevligt att snacka av sig lite men kände att jag var trött så jag blev inte så långvarig där idag.

I morgon kommer älsklingen, längtar riktigt mycket efter honom. Har blivit allt för van vid att ha honom vid min sida hehe. Nu blir det sängen för mig. Sov gott


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0