Super nice weekend

Sorry att jag inte skrev något igår men efter ganska hårt festande om fredagen resulterade till att jag och älsklingen i princip bara låg i sängen hela dagen igår, riktigt skönt va det dock. Man ska kunna unna sig sådana dagar ibland, för min del är det viktigt iaf.

Maskerad festen i fredags blev verkligen lyckad, jag hade det så sjukt roligt och allt bara klickade, det var faktiskt riktigt längesedan som jag var så här super nöjd. Mina kläder satt helt perfekt, blev så snyggt. Ska visa bilder senare men det tar kanske lite tid för jag hade inte med min kamera men jag ska få alla bilderna som blev tagna senare vet tyvärr inte när det blir men jag hoppas det blir snart.

Idag har jag och älsklingen inte några speciella planer, sitter just nu vid vars en data för båda han och jag hade några saker som vi behövde fixa, fast iofs Billy har alltid nått han behöver fixa med sin data, han kommer alltid på nått nytt som han vill göra med det, riktigt IT nörd men jag är stolt över honom & han e min snygga IT nörd.



Efter mitt & Billys första år tillsammans så känner jag t.o.m mer än innan att Billy är den rätta för mig, har aldrig haft det så bra med någon och just att man efter ett helt år tillsamman fortfarande kommer så bra överrens, vi bråkar så klart nån gång då och då men det är verkligen inte ofta, detta har aldrig hänt förr och det känns så skönt att jag inte ens kan komma på något ord som verkligen kan beskriva det.
Älskar min fina ängel, världens underbaraste pojkvän, Billy!



 


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0