Stay ups

Har äntligen fått köpt mig ett par stay ups, hittade inte såna som jag ville ha från början men blir nog ändå snyggare med såna vanliga svarta. Längtar riktigt mycket till i morgon, hoppas verkligen det blir skoj så man får mer smak för sånt här.

Lampan på bilen är bytt så nu har jag halvljus igen på båda sidorna & inte bara på höger. Ibland tar saker & ting tid men huvudsaken är ju att det blir gjort.
Dock irriterad som fan på skit mercedes, alltså inte min bil utan firman här i Helsingborg. Dom tog betalt för 2 nya skruvar när dom bytte luftmassemätaren för det fattades tydligen 2 till den plastkåpan som sitter över, men tror ni att där va några skruvar...nej just det. Svinigt gjort, är så trött på dom, bara skit hela tiden.

Har även hunnit med en liten solning, ville få lite till färg till i morgon, är redan ganska brun men man blir ju aldrig nöjd, inte jag iaf jag är en sån person som bara får mersmak hela tiden
Ska strax börja packa ihop mina grejer som jag ska ha med mig till DK nu över helgen. Just det, har fått mitt brobizz så i morgon tar jag bron över istället för båten, ska bli lite spännande och en aning skönare faktiskt.

Längtar tills jag får träffa älsklingen igen, saknar att han honom närma men jag reder mig ganska fint själv ändå, har alltid varit lite av en ensamvarg. Hade jag varit djur så hade jag nog inte varit något flock djur men hade velat ha nån polare att snacka med iaf.


Det ni ville säga
Postat av: huba

hahahaha "Men hade velat ha en polare att snacka med iallafall" lät så klockrent :)

2009-02-06 @ 17:57:00
Postat av: Lina

vad typiskt :/ aja, nästa gång kanske ^^

2009-02-06 @ 23:10:25
URL: http://swiipii.blogg.se.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0