Sovit dåligt

Har sovit dåligt 2 dagar i rad nu, drömt en himla massa & vaknat flera gånger så till slut blev jag trött på det & tänkte att det e lika bra att gå upp.
Har precis ätit lite frukost & ska snart iväg till jobb, ju tidigare jag börjar desto tidigare kan jag ju sluta så nått gott kommer ur det här iaf.

Igår kväll kunde jag sluta tidigare så fick snabba mig hem och göra vid mig blixt snabbt för att sen sticka ner i stan & möta upp mamma & de andra. Hamnade på Sam's bar till slut och åt svin god plankstek.
Träffade Michel så både jag & mamma fick säga grattis till honom så det gjorde faktiskt dagen helt fulländad.

Ikväll ska vi över till Köpenhamn igen efter att jag slutat jobba men vi tar bilen för vi ska ha med oss Billys vikter, Walle ska låna dom när han ska till Norge i 4 månader för att göra klart det sista på sin utbildning.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0