Sorry

Dåligt uppdatering igår, eller ingen uppdatering alls kanske jag ska säga men jag orkade bara inte sitta vid datan igår.
Eftersom jag gått upp så tidigt de senaste 3 dagarna så vaknar jag så klart tidigt idag och är hur pigg som helst och det är Billy oxå, han går ju alltid upp mega tidigt.

Hände inte så mycket igår, jobbade sen hämtade jag Billy på knutan och därefter tog vi hem och satt och spelade var för sig, riktigt sociala med varandra. Men så länge vi båda trivs så är det ju skit samma, ingen av oss är sån som vill sitta upp i knäet på varandra hela tiden.

Idag ska vi hem till mamma & Uno vid 2 tiden, Uno ska kolla min bil och se vad som behövs köpas för att fixa min bil så att den klara ombesiktningen. Är så glad för all hjälp jag får av honom med bilen, han har hjälpt mig så sjukt mycket, hade jag inte haft hans hjälp så hade jag bara haft skrot just nu & varit tvungen att åka lådbil för att ta mig runt.
Ska äta hemma hos dom oxå sen på kvällen ska vi åka till Danmark igen för i morgon ska vi gå på bio på dagen och sen ut & äta med Brian och Anne.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0