Otur???

E det någon som råkat ut för något idag, haft mer otur än vanligt? Jag har iaf inte märkt något av att det varit fredag den 13:e men jag har heller inte varit speciellt aktiv idag så jag har ju minimerat riskerna kan man ju säga.
Har bara legat & kollat på avsnitt av Ghost Whisperer och så har jag tvättat åt min kära man medans han varit på jobb.

Nu är vi hemma hos mig i Sverige, längesen älsklingen var här för vi e ju alltid i Danmark numera men han ville följa med över för att det va alla hjärtans dag i morgon och då ville han gärna va med mig, riktigt sött av honom.
Tror nog han har saknat sitt PS3 en hel del, han håller på och pillar med det nu, ska antagligen spela nått av alla de spelen som han har vilket jag tycker är skönt för då får jag tid till att hålla på med det jag vill som att skriva lite här & sen kolla några fler avsnitt av GW, tror jag har blivit lite smått beroende av den serien igen.

Om 3 veckor vid den här tiden så är vi i Holland, närmare bestämt i Utrecht, kan inte fatta att det är mindre än 1 månad kvar som jag längtar, kommer säkert bli en fantastisk resa denna gången oxå, det har det varit alla de andra 4 åren så varför skulle detta året va sämre, tror & hoppas att det kommer bli ännu bättre än nått av de andra åren.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0