Mys söndag

Har haft en så underbar söndag, hela denna weekend e fulländad, helt perfekt. Massa kvalitetstid med min älskling.
Vi har ätit sushi nu ikväll, så sjuk gott e det, blev en del över men det kan man bara äta sen för slänga det gör vi aldrig, allt för gott för att slängas.
Ska tillbaka till Sverige i morgon igen för jag ska arbeta klockan tolv, glädjer mig inte ett dugg till det vill bara va kvar här. Längtar tills den dag då jag slipper åka fram & tillbaka, till den dag då jag har mitt hem här i Köpenhamn.
För tillfället känns det som om det aldrig kommer hända, känns helt omöjligt ju men jag måste bara lära mig att ha lite tålamod, nått som jag har väldigt lite av.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0