Män som hatar kvinnor



Igår va vi på förhandsvisning av Män som hatar kvinnor och det var verkligen en skit bra film, väldigt rå men och man mådde illa i ett par scener men den va sjukt bra och alla som såg den var nöjda, hörde inte ett enda klagomål.
Ska låna böckerna av mamma, inte den första men där är 2 andra som ingår i trillogin.
Råder alla att se den filmen, va nog den bästa filmen som jag sätt på väldigt länge

Är hemma på rast just nu, känns nästan som om att jag inte har tid till att ha rast idag för det går sååå segt idag, finns ju kanppt något att göra och jag får panik när det är så här. Ska snart köra igen så jag har några timmar på mig att försöka förbättra resultatet idag.

Ska jobba lite extra på torsdag för jag ska köra runt till de olika betalparkeringarna som vi har & sammla in info om automater för att kunna skicka den infon till huvudkontoret. Vi ska nämligen inte ha han om felanmälningarna längre, skönt på ett sätt men det kommer bli helt rörigt tror jag.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0