Lång ledig....nästan..

Skulle egentligen varit ledig till måndag klockan 15.00 men ska jobba lite extra på torsdag för middag men bara 3-4 timmar, ska sammla in info så det kommer inte bli normal arbetsdag och kommer därför inte kännas så hårt.

Nu precis innan jag skulle sluta och va på väg mot kontoret så höll mitt hjärta nästa på att stanna för det sprang en katt över gatan precis framför min bil och jag tvärnitat så klart. Riktigt glad att jag inte körde på den för jag hade fan inte kunnat leva med mig själv då.

I morgon ska jag städa här hemma, det behövs verkligen för det blir så lätt dammig & eftersom jag knappt e hemma nått så blir det svårt att hinna med att städa. Här e ju inte överdrivet skitigt men stör mig på allt katt hår som e lite överallt, Sessan fäller ju lite extra mycket nu eftersom hon bytar päls.

Blir tjej tajm i morgon igen, helt underbart. Älskar mina töser mer än något annat på denna jord. Känner mig så lyckligt lottad över att få ha dom två som vänner.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0