Kostym fixad

Så ja då har jag varit duktig & fixat kostym till på fredag, blev en polis dress istället men är ändå ganska nöjd med mitt val. Kanske slänger upp en bild på det efter fredag.
Tog dock över 1 timme för mig där inne i affären, va ju helt inställd på den dressen som jag hade beställt från början & när jag har ställt in mig på nått så har jag väldigt svårt för att ändra mig.

Har bytat örhängena som jag fick av Billy oxå, köpte ett par runda istället men halsbandet har jag behållt, skit fint så det ville jag absolut inte byta.

Har kommit igång med att tvätta nu, behövdes verkligen för stackaren har ju glömt hur man tvättar eller helt enkelt bara blivit för lat. Tror på det sistnämnda men det e lika bra att vi håller det så här redan nu så att han inte får för sig att beblanda sig med tvätten när vi sen bor tillsammans för det kan han glömma att han får.

Lite mat i magen behöver jag nu för den kurrar otroligt mycket.

Det ni ville säga
Postat av: Lina

skönt att de fixa sej gumman. så störigt när man ser fram emot nått så skiter de sej

2009-02-03 @ 23:00:07
URL: http://swiipii.blogg.se.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0