Internet borta

Sorry har inte kunnat skriva nått förrän nu för internet har inte funkat här men det visade sig bara vara en kontakt som hade hoppat ut. Jag kollade inte det själv för jag trodde att Walle hade kollat upp det vilket han tydligen inte hade gjort för han när han ringde & började skälla på dom i kundtjänst till hans internet leverantör så sa dom men du är uppkopplad här enligt vad vi kan se, kollade han kablen, smart as.

Jag har varit upp ganska tidigt men somnade om i 2-3 timmar till och gick till slut upp vid nio tiden tror jag att klockan var. Har hunnit med att tvätta & ska snart iväg och handla in lite mat. Billy har gjort misstaget & lämnat sitt kort i mina händer.
Nej men allvarligt, ska handla in mat som han behöver till sin träning & så skrev han att jag oxå ska köpa mat till mig själv så att jag har nått att äta här vilket låter som en bra idé.

Ska hem till Sverige sen ikväll igen för jag ska upp tidigt i morgon bitti & jobba tyvärr, hatar tidiga morgnar men som jag alltid skriver, man måste göra nått för att få in lite pengar.
Tror min present har kommit men hinner inte hämta ut den idag eftersom jag kommer hem så sent så det får bli i morgon istället, glädjer mig enormt mycket till att få hämta ut den, har velat ha sån mega länge.


Idag har Walle födelesdag förresten så, Tillykke Walle =)


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0