Hos älsklingen

Ja då va man tillbaka i Danmark hemma hos älsklingen. Han är lite sjuk idag och det kan man märka på han humör, lättirriterad som tusan, datan funkar inte riktigt som den skall, nått med ljudet och han har inte riktigt tålamod till sånt när han e sjuk.

Själv har jag varit extremt lat idag, skulle egentligen iväg med mamma i förmiddags men mamma ringde och avboka för hon va allt för trött vilket jag kan erkänna att jag själv oxå var för jag sov till klockan ett idag. Tror jag har en förkylning som ligger i kroppen för jag känner mig trött, slö & öm i kroppen och då brukar det vara nått virus som spökar.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0