Hemma igen

Ska ju jobba i morgon klockan 6 på morgonen så jag va tvungen att åka hem nu på kvällen tyvärr men det e skönt att va hemma hos Sessan oxå, världens bästa katt e hon. Längtar tills vi kan flytta över så att hon oxå får komma med.

Har fått avin så att jag kan hämta ut mitt paket i morgon, ett alldelse eget Nintendo DS Lite i vit får även ett spel till, Zelda gammal klassiker. Vill bara att det ska bli i morgon så att jag kan hämta ut det sen vill jag att det ska bli helg så att jag har tid att spela på den



Natti natti

Det ni ville säga
Postat av: sarissa

du måste skaffa super mario bros till den med, grymt kul :D

2009-02-18 @ 11:39:09

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0