Full fart

Ja idag har jag hunnit med en hel del faktiskt, gick upp vid åtta tiden någon gång. Fick packat det jag skulle ha med mig över till Köpenhamn.
Stack iväg & handla kattmat till Sessan för den va nästan slut och sen iväg till jobb för att arbeta lite extra, bara 3 timmar men gött med lite extra iaf.
Hem igen en snabb runda efter jobb och lämnade kattmaten, kelade lite med Sessan & åt lite, hade ju inte hunnit äta nått innan.
Begav mig iväg mot Trelleborg för att hämta lite saker hemma hos Aliana, stod och snackade lite med henne innan det va dax för mig att dra vidare mot Köpenhamn.

Nu e jag hemma hos Billy, hämtade nycklar av honom så att jag kunde komma in, han skulle träna nu efter jobb & sen skulle han träffa sin tjej kompis som han inte sett på riktigt länge.
Själv ska jag bara slappa, kolla lite efter jobb på internet och förhoppningsvis sända iväg nån ansökan om jag hittar nått som passar.

Har hittat Billys pass idag oxå vilket var en stor lättnad för annars hade han inte kunnat följa med till Holland då han aldrig hade hunnit få ett nytt pass i tid eftersom han först va tvungen att skaffa ett födelsebevis eftersom han inte hade nått annat person bevis. Körkortet hade gått i flera bitar för längesen & han har inte skaffat nytt än, lite långsam med saker & ting min kära man.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0