Dåligt spel

Såg bara sista halvlek igår av finalen men det räckte för fy vad dåligt Kroatien spelade, fummlade bort massa bollar. Kastade bort ännu fler, jag jag var riktigt besviken & det känns hårt att säga det men Frankrike förtjänade att vinna....

Har nästan precis vaknat & sitter nu och kränger en skål med Choco Rice och tittat på tv men där finns inte riktigt något att titta på.

Fick present av Billy igår, ett halsband & ett par örhängen. Riktigt sött av honom och att han försökt hitta nått som jag tycker om. Halsbandet gilla jag men örhängena va inte min stil så dom ska jag byta ut, får nog bli i morgon för det känns inte som om jag kommer röra mig vädigt långt idag.
Ska dock tvätta idag men det gör jag oxå senare. Här e svinkallt inne för Walle har sitt ena fönster vidöppet så jag har stängt in mig på Billys rum så att här inte ska bli så kallt, vem fan har fönstret öppet när det är så här kallt ute + lämnar det så & går hemifrån.??

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0