Bio & middag

Håller på att göra mig i ordning. Ska på förhandsvisning på bio idag klockan 13.00, vi ska se män som hatar kvinnor
Hoppas den är bra men det tror jag nog att den är, har inte läst någon av böckerna men det är nog bra tror jag för annars när jag har läst en bok & sen sett filmen så har jag blivit besviken på filmen.

Efter bion ska vi äta italiensk mat tror jag det va, blir en riktigt mysig söndag tror jag, inte så ofta man gör något på söndagar så det blir en trevlig omväxling åtminstonde.

Mindre än 2 veckor tills vi åker till Holland, det är helt sjukt så mycket jag längtar. I tankarna är jag redan där, det har jag varit i snart 2 veckor. Årets kickstart ha det varit de senaste åren.
Detta året ska vi in till Amsterdam en runda oxå, Billy har ju inte varit där inne och det var 2 år sen jag var där. Förra året va jag bara i Holland lördag till söndag så då hann vi inte med det.
Ska kolla in Red Light District, jag och Lina har sett det men inte Billy och det är nått man bara måste kolla in.

Det ni ville säga
Postat av: Rebecka

Ohhh...önskar ja hade kunnat följa me =( nästa år kanske...haha sär ja var gång men faaan =(.. bajjs...hoppas ni kommer få de underbart där som vanligt =)) Usch ja saknar dej gumms...ringer dej imorgon sen måste vi helt enkelt ses någon dag.. Law u...puss

2009-02-22 @ 23:06:28
URL: http://rebeska.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0