Bilder från maskeraden



Så såg jag ut på maskeraden i fredags, hitta några till men lägger upp dom i min bilddagbok om ni nu känner för att titta på dom så är adressen http://golddigga.bilddagboken.se

Saknar Billy riktigt mycket nu ikväll, hur långt tid ska det gå innan jag hittar nått i Danmark?! Vill ju inte heller hoppa på vad som helst bara för att det ska va så för då vet jag att jag kommer att vantrivas och jag är inte så sugen på att starta mitt lov boende i Danmark på det viset.


I morgon måste jag upp tidigt för jag ska tvätta klockan sju, fanns inga andra lediga tider som passa mig när jag bokade så då får man ju ta det som finns även om det är as tidigt på morgonen.

Onsdag ska jag över till Billy igen, hoppas mamma kan mata Sessan då annars får jag be Bennie att göra det om han kan förståss.



En hel hög av oss, dock inte alla


Det ni ville säga
Postat av: Anonym

skitfin bild..men det gick inte att kolla på bilddagboken..o ja jag kan mata katten...hur länge blir du borta

2009-02-09 @ 23:05:47
Postat av: Rebecka

aww älskar dejj me...hehe fan va het du e som polis... Jooodå allt går bara man vill =( meh ikke lämpligt me en lillKevin i närheten så ja vet... saknar bara så sjukt =(

2009-02-09 @ 23:10:29
Postat av: Mimmie

så fin du var :)

2009-02-10 @ 08:48:41
Postat av: Tess

RQiktig porrfia ffs.. :) haha

2009-02-10 @ 17:24:24
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0