Animal Rescue

Har varit en intressant dag började med att när jag jobbade i morse & körde runt i Ängelholm så såg jag en hund som sprang runt helt ensam, den gick fram & tillbaka och över en korsning två gånger, ena gången så kom det en lastbil och mitt hjärta höll på att stanna för jag trodde det va kört för den lilla hunden men den klara sig & jag fånga in den och stoppade in den i min bil och ringde polisen.
Den lilla vovven fick åka med mig i en halvtimmes tid ca innan polisen hade lyckats lokalisera ägaren som ringde upp mig så allt fick ett lyckligt slut, jag åkte & lämnade hunden till sin ägare.


Den lilla vovven i min jobbe bil

Har även hämtat ut min Nintendo DS idag och har hunnit spela lite & jag är redan helt såld, tycker det är skit kul. Håller på att spela The legend of Zelda. Blir att köpa massa spel till det nu.
Fick tipset att spela Mario, har kollat på det oxå så det blir antagligen nästa spel som jag köper.

Tessan & Lina har precis åkt härifrån, har haft tjejkväll med mat & gotte som vanligt. Blev hemma hos mig för jag var tvungen att tvätta.
Vi har kollat på Efterlyst men inte tusan har Insider börjat än, någon som vet var det programmet tar vägen???


Det ni ville säga
Postat av: Mette

Vilken hjärtinna du e gumman!Stackars vovvsingen..

2009-02-19 @ 11:10:21
URL: http://partysubs.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0