Worried

Är orolig ang. det jobbet som jag skulle starta. Har inte fått nått datum än om när jag ska starta, har inte hört något från dom alls. Den enda som jag har pratat med är Heidi som ska va min chef och hon sa att dom skulle ringa vilket dom inte har gjort så ja jag är mega orolig nu för att det inte kommer att bli nått med det jobbet.
Ska prova ringa Heidi idag igen, känns som om man tjatar när man håller på och ringer hela tiden men måste ju veta så att jag kan lämna besked till min nuvarande chef. Kändes väl lite för bra för att va sant allt det här, med min vanliga otur så blir det säkert inget.

Billy hade sorterat sina kläder som han skulle slänga och sånt som han skulle spara och han har gjort ett ganska bra jobb men där är 1 tröja kvar som jag tycker är ett stort frågetecken för jag fattar inte vad hjan ska med den till. Får fråga han sen i helgen varför han sparar den.

Igår fick jag förresten 1 ny kusin, min moster födde en liten pojke. Han skulle varit född den 25-26 November men han blev vist lite sen.
Mamma håller på och gör kåldolmar nu som vi ska ha till jul, dom e mest för min skull för jag vägrar ha en jul utan kåldolmar. Jag älskar dom och nej inte svenska kåldolmar, det ska va med surkål och innuti så är det kött & ris *mums*
Måste gå till affären nu och fixa lite frukost till mig, hörs senare.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0