Vinter depp???

Jag e bara trött trött & trött hela tiden. Sover sjukt mycket, somnade innan åtta igår kväll och vist har jag vaknat ett par gånger men jag går upp en liten runda sen går jag och lägger mig igen. Känner att jag skulle kunna sova alltid, sova i några månader så att allt negativt försvinner. Tror jag lider av lite vinter depp eller bara vanlig depp.

Den här kylan & snön kan man väl stå ut med så länge man inte behöver gå ut i det. Kyla har aldrig varit för mig och snö, nej tack. Vist e det skit fint att titta på men thats it, jag vill verkligen inte gå ut i det.
Har fått igång första maskinen med tvätt, har en del som behövde tvättas men har inte haft tid innan eller ork. Förhoppningsvis får vi upp lamellerna idag, det e sagt att vi ska få det men man vet ju aldrig.
Annars har jag inga planer för idag, får se om dagen har nått att bjuda på.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0