Väckt av postmannen

Vaknade för ca en halv timme sen av att det ringde på dörrtelefonon, Billy va vaken så han öppnade men jag vaknade oxå så klart för den ringsignalen hörs verkligen högt. Det va iaf post mannen som kom med ett paket till Billy, protein pullver till hans träning.
Nu sitter jag i vår tillfälliga soffa och tittar ut genom de stora fönstrena medans det blir ljusare & ljusare utanför, älskar verkligen att bo här.

Idag ska jag ut & köpa ett par 3D glasögon som Billy ska ha till sin nya data skärm som vi ska köpa nu i helgen när vi e på väg hem. Vi ska köra in om netonnet i Malmö så Billy kan köpa den skärmen & jag kan köpa en ny mobil telefon, vet precis vilken jag vill ha men det kan ni få veta när jag har köpt den.


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0