Uppe tidigt

Mörkt, mörkt & mörkt det är vad det är utanför mitt fönster
ursäkta röran, lite kartonger som skall kastas.

Billy har precis stuckit till arbetet och jag sitter i soffan & kollar lite på nyheterna.
Väntar på ett samtal som ska komma nån gång mellan 08.00 - 12.00, hoppas det kommer tidigt.
Har en hel del som jag ska hinna med idag. Ska ta bilen över till Sverige idag för att jag ska kunna med lite saker hem som jag har stående hos mamma och så ska jag köra in om IKEA för att lämna en duschstång som va för lång. Om jag hinner ska jag in om Swedbank och sätta in lite pengar som jag har i plånboken.
Hoppas på att jag kan börja lite tidigare på jobb så att jag kan sluta tidigare men det får jag se senare. Efter arbetet ikväll så e startar weekenden och det ska bli såååå skönt.
Jule frukost i morgon =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0