Tramsig mani

Sitter här hemma i soffan med en tramsig man, han vill bara ha lite uppmärksamhet och så håller han jämt på när jag sitter vid datan och han själv bara sitter bredvid.
Har beställt mat och väntar på att det ska komma. Idag behöver jag inte lägga mig tidigt för jag ska inte på jobb i morgon eftersom jag ska på en arbetsintervju kl 15.00 hoppas verkligen att jag får detta jobbet för det hade varit så himla perfekt. Inte bara för att jag slipper pendla så långt utan oxå för att det är ett arbete som jag kan utvecklas i och som faktiskt intresserar mig. Det är inte det arbetet som jag egentligen skulle ha börjat på utan detta är nått helt annat men vad det är berättar jag kanske sen, det beror på om jag får det eller inte för om jag inte får det så är det ju inte så lönt att skriva om det men håll nu tummarna.

Älskar min nya mobil, har fått trådlösa hörlurar till den som funkar as bra och så fick jag sånt så att jag kan ladda ner filmer som jag kan kolla på i mobilen och jag behöver inte betala nått för det i 12 månader. Får välja 5 filmer varje månad, riktigt nice. Det blir mys på tåger för min del =)
Nu kom maten

Det ni ville säga
Postat av: lina

ska hålla alla tummisar o tassisar vi har

2009-12-16 @ 10:14:56
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0