Sova på saken...

Skrev ett långt inlägg innan om en sak som jag blev irriterad över och tänke att jag skulle skriva av mig om det men känner nu att jag inte är säker på om jag vill posta inlägget. Det är ju alltid så när saker precis hänt så tar känslorna över och man tänker inte alltid helt klart så jag ska sova på saken och sen får jag se i morgon hur jag gör. Tycker bara att det hela är så märkligt och jag undrar hela tiden varför?
Det är säng dax nu för både mig och min älskade man för vi ska båda jobba i morgon men han ska inte upp så tidigt som mig, om ca 7 timmar ska jag upp igen *snark*

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna.

Okej, hade jag skrivit något tokigt om dig då? Något som fick dig att reagera med andra ord. Okej, så hur tänker du med det här mellan mig och Robert?

2009-12-13 @ 23:26:34
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Helena.

Så fort jag postat kommentaren tänkte jag "Vafan, varför skulle du ens svara på den sista frågan, varför skulle du ens bry dig". Men, jag blev glatt överraskad av ditt svar. Och, du ska bara veta hur länge och mycket jag velat säga grattis till förlovningen och nu giftemålet, så jag gör det nu när du ändå är på tråden. Grattis till all framgång och lycka, ni är verkligen så fina tillsammans. Och jag önskar er all välmåeende i framtiden. Kram Helena.

2009-12-14 @ 12:04:42
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0