Söndag

Nu e snart weekenden över och i morgon (tidigt som fan) ska man tillbaka till arbetet på Q-park vilket så klart inte känns jätte fett men det är iaf tusen gånger bättre än om jag inte hade nått arbete alls att gå till i morgon.

Igår sov vi ganska länge och fick lite panik när vi vakna upp för vi skulle va på julefrukost kl 14.00 och klockan va då ca 11.30 Blev att vi snabbt fick hoppa in i duschen och göra oss klara sen ner i netto snabbt som attan för att köpa paket till pakke lejen. Tillbaka upp i lägenheten för att packa in sakerna och sen körde vi hem till Brian för att hämta upp honom och sen hem till Mads för att hämta upp Anne & Mads. Blev lite sena men det gjorde inget för vi skulle inte äta direkt.
Alla som va där fick välja en mössa eller tomte luva när man kom in innanför dörren som vi skulle ha på oss och som vi även fick ta med oss hem om vi ville. Jag förälska mig helt i min nördiga mössa så den behöll jag och kommer helt klart att använda den nu i vinter så jag slipper frysa om mitt lilla huvud.

Idag har vi båda varit ganska slut och orkade inte göra nått så det blev en riktig slappe dag framför tvn. Ska tidigt i säng ikväll så att jag orkar komma upp i morgon bitti, gud vad jag hatar tidiga morgnar  och speciellt nu om vintern när det är så mörkt så länge.

Det ni ville säga
Postat av: Helena

Okej. Varför ville du kommentera den? Trodde inte ens du läste om mig och min vardag. :P

2009-12-13 @ 20:22:29
Postat av: Tess

Jag hatar också tidiga morgnar.. men jag får stå ut med de 5 dagar i veckan :(

2009-12-13 @ 21:37:17
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0