Nyårsmat inhandlad

Kylen är ganska fullproppad nu efter vår "lilla" shopping runda. Ska dock inhandla köttet i morgon hos en som vi känner för vi fick det mycket billigare där och slut summan per person blir nog mycket mindre än vad jag trodde, tror det kommer hamna på typ 120 dkr/per person.
Har även köpt lite nyårspynt så att här blir fin fint när vi skålar in det nya året, kommer bli sååååå mysigt och jag glädjer mig sjukt mycket till torsdag.


Kylen fullproppad med mat

Ska ta bilen till jobb i morgon för jag måste ta med den ena lamellen och byta den så att vi kan få upp den nu till nyår. Kommer ha fullt upp i morgon oxå men det är bättre det än att man bara sitter hemma och inte har nått att göra. Den andra lamellen hänger fint vid det ena stora fönstret, va lite svårt att ta bild men fick en ganska bra bild så ni kan få se


Det e inte vårt bord som e med på bilden, vi får inte vårt förrän i januari/februari

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0