Löjligt nere

Gud vad jag börjar bli trött på mitt deppande och när jag börjar kritisera mig själv så blir man så klart ännu mer deppig, ond cirkel eller vad. Vet ju inte om man ska skratta eller gråta emellanåt.
Låg precis här i soffan & kollade ut och såg hur grått & trist det va ute och att jag snart måste bege mig ut för att åka över till sverige och jobba....igen *suck*
Inga fler jobb har det dökit upp heller som jag kan söka, innan kom det mail om nya jobb varje dag nästan men nu kommer det, om jag har tur, 1 mail i veckan.
Hoppas fan nästa år börjar bättre än det här året slutar. Gnäll, gnäll och gnäll ja det e helt enkelt vad ni får stå ut med om ni ska läsa min blogg nu för detta e säkert inte det sista gnäll inlägget jag gör.
Gud vad skönt det hade varit att ha ett jobb där man har jul ledigt & ledig på andra helgdagar & högtider under året så att man hinner vila ut lite då och då under månaderna som går. Jag kan ju bara vila ut när jag har min semester på sommaren för annars jobbar vi året runt oavsett vad det e för dag.
Ett nytt jobb med tillräckligt bra lön och bättre arbetstider är vad jag behöver för att må bättre och just nu känns det så långt borta. Jag vill känna mig glad igen, behöver inte va överlyckligt och euforisk, bara vanligt glad och känna det inne i hjärtat, tålamod....blö!

Det ni ville säga
Postat av: lina

man kan inte va på topp alltid gumman.

o de flesta vet varför du är nere nu & de hade vem som hellst varit.

visst vill man va glad & må bra men ibland måste man få ut allt med.

varken du eller din blogg är mindre intressan t för det :) <3 u

2009-12-22 @ 11:00:17
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0