Kvälls mat

Sitter hemma i soffan och äter lite kvällsmat sen ska jag hoppa i säng, krypa ner bredvid min sovande man och själv sova gott.
Förresten har jag sagt att jag har världens bästa mani, det har jag nog men det tåls att upprepas.
Om 2 dagar e det jul och jag har fortfarande ingen julstämmning, är inte på lika dåligt humör som jag va igår men det va ju oxå måndag igår hehe.
Nyår ska vi ju va här hemma och från början skulle vi varit mellan 10-15 pers men nu ser det ut som att vi bara blir 7 fast det gör inte så mycket man kan ha himla kul ändå och vem vet vi kanske får sällskap av fler efter 12-slaget
God natt på er, hörs mer i morgon. Dan före dopparedan e det då =)


Det ni ville säga
Postat av: Tess

Och du gillade mitt bajs prat :) haha

2009-12-23 @ 08:26:28
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0