Klar för dagen

Har fått gjort en himla massa idag fast jag jobbat och nu e jag äntligen klar för sängen. Ska upp tidigt i morgon igen för att jobba, kör hemifrån vid fem tiden så att jag kan börja klockan 6 i morgon för då kan jag gå redan klockan 14.
Har fått bytt lamellen och den sitter nu fint vid det andra stora fönstret. Vi har även fått handlat in det sista som vi behövde och så har jag hämtat stolar. Fick även med mina sista saker hemifrån mamma och min bil står numera i sverige och ska lagas sen säljas. Har mammas bil nu men den får hon tillbaka i morgon. Känns som om jag har styr på saker och ting nu och i morgon e det nyår, kommer bli så kul.
Hörs mer i morgon. Sov gott =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0