Jul edition

Nu när det e december och det börjar närma sig julen så tyckte jag att även bloggen behövde pyntas lite så att man känner julstämmningen även när man sitter vid datan. Ny bakgrund med små söta snögubbar.

Har börjat att sätta in hyllorna och sånt i garderoben men tar lite små pauser hela tiden för att jag b.la behövde äta och sen skulle jag beställa 2 saker över nätet och så skulle jag ladda upp lite foto från barndopet i lördags. Har försökt skicka dom till Tettan oxå men det går inte, fattar inte vad som e fel.
Så klart ska ni oxå få se några av bilderna från dopet.....










Det ni ville säga
Postat av: huba

vad gör du av din soffa??? ;D

2009-12-07 @ 20:48:59

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0