I morgon

Jag e ledig i morgon med full betalning eftersom vi varit så duktiga i helgen =)
Nu sitter jag på Billys jobb igen, va tvungen att fixa med lite räkningar. Vi kommer att få vårt internet i morgon e det sagt så jag hoppas verkligen det stämmer för i så fall har jag massa tid i morgon till att sitta och uppdatera.
Helgen blir fullspäckad, ska ju på barndop på lördag sen hem till mamma & Uno och äta gott + så sover vi där och söndag ska vi kolla möbler.

Har haft en sån där irriterad dag idag, allt smått har irriterat mig och jag har hållt på att koka flera gånger under dagen för att jag blivit så irriterad men det känns bättre nu iaf och ikväll ska vi bara mysa med en film jag och min kära man.
Nu kan jag använda min mobil igen, har haft lite problem med den nu i 2 dagar men nu ska allt va som vanligt igen.
Hörs mer i morgon förhoppningsvis.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0