Hack i ögonbrynet

Hej alla, har inte haft någon tid att skriva här i helgen. Har inte tid till nått nästan känns det som och ekonomin krisar. Känns väl inte så jätte fett och jag funderar starkt på om vi ska flytta igen för jag kan inte få ordning på nått i mitt huvud.

Har förresten råkat spräcka ögonbrynet lite. Behövde alltså inte sy, eller om jag åkt in till sjukan kanske som hade sytt ett stygn eller tejpat det men jg torka bara av det och satte på ett plåster sen fick det gå ihop av sig själv. Vad jag gjort?? Jo jag tänkte hoppa in i bilen innan jag fått upp bildörren ordentligt och *pang* så skalla jag bildörrskanten. Gjorde inte så ont som man skulle tro att det gör men det ser väl kanske inte så snyggt ut.

 

Skall inhandla nyårsmat idag och så ska jag städa här hemma e det tänkt. I morgon e det tillbaka till jobb och så ska jag ha med den ena lamellen för att kunna byta den. Va inne igår och frågade först om jag får lov att byta den för den e ju inte lönt att släpa med den över till sverige igen om vi inte hade fått byta den.
Har varit duktig och lagt in annonser på tradera som jag tänkt göra mega länge men nu har jag fått tummarna loss iaf.
Nu ska jag äta lite mat och göra mig i ordning sen ska jag hem till Brian.

Det ni ville säga
Postat av: Tess

välkommen till club-scarface haha..

2009-12-28 @ 20:04:03
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0