Galgar

Tänkte ju hänga in kläder idag i garderoben men så kom jag på att alla klädhängare e ju kvar hos mamma. Kan iofs vika och lägga in de kläder som inte ska hängas men det är skit störigt ändå.
Håller oxå på och tvättar så att allt ska vara klart till att hängas in.
  


Nya garderoben.

I helgen ska vi på julefrukost hos några vänner och jag glädjer mig riktigt mycket till det. Får ju inget annat julbord detta året eftersom dom dragit in vårt julbord på jobbet för att spara pengar.
Tydligen blir vi rätt många i helgen vilket bara är ännu roligare och vi ska leka pakke leken. Gjorde det förra julen när vi va hemma hos Brian och det va verkligen jätte kul.

Tisdag idag och det som väntar resten av dagen är jobb. Börjar klockan 15 och slutar 22 men tar antagligen ingen lunch så att jag kan sluta 21 istället. Nu måste jag fixa nått att äta till mig för jag kan märka att magen börjar snart protestera.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0