Fixat i garderoben

Har varit lite duktig idag och fixat en del i garderoben, känns som om att den garderoben är ett evighetsprojekt tar ju aldrig slut. Kunde inte gör i ordning helt i garderoben för jag har ju inte mina galgar här och Billy ska rensa bland sina kläder, det han inte använder ska slängas.

Här e poliser över allt på vårt område eftersom vi bor grannar med bella center typ, ligger några hundra meter längre bort på vägen och dom har ju det där klima topp mötet där nu så här e full beredskap i kvarteret.

Hinner inte skriva mer nu, ska göra mig klar så att jag kan köra till jobb

Det ni ville säga
Postat av: Leia ♥

Vadå? Vart är du? :P

2009-12-09 @ 12:42:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ooohhhh du skulle låtit mig veta det ju!! Jag älskar verkligen den soffan o vill fan ha den igen haha :p jajaaaadåå, hoppas att den som köpte den njuter riktigt mkt av den :D

2009-12-09 @ 19:36:05

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0