Dan före dopparedagen

Har kommit upp från sängen nu(?!) Somnade som en stock i går kväll och har sovit riktigt skönt, vaknade tidigare i morse av att älsklingen pussade på mig för att säga hej då eftetsom han skulle till jobb.
Idag har jag tänkt att äta något lite snabbt sen ska ja åka mot jobb så fort som möjligt. Ska se om jag kanske kan komma i tid idag åtminstonde. DSB & skånetrafiken går helt i blackout så fort det kommer lite snö. Förseningar, förseningar, inställda turer och åter igen förseningar. Förstår inte varför dom inte kan få rätt på det och det är likadant varje år.
E ni spända inför i morgon, julafton? Det e inte jag, vill bara att dagen ska vara över. Fredag ska vi hem till mamma och äta och det ser jag fram emot sjukt mycket för jag ska få mina kåldolmar =D

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0