Brrrrr.....

Fy tusan vad det e kallt idag, det e så att jag har fått panik ett par gånger under dagen för att jag varit tvungen att va ute i kylan. Jag e verkligen inte gjord för sån här kyla, kändes som om jag skulle frysa ihjäl och det menar jag verkligen. Man blir ju oxå på skit dåligt humör när man fryser. Har dock haft tur att jag kan värma mig en hel del i bilen vilket jag är väldigt tacksam för.
Tog as långt tid att komma hem för DSB hade ju som alltid stora problem p.ga av snön, dom går helt i black out så fort det kommer lite snö. Många tåg va inställda och de som inte va inställda va mega försenade.

Hade problem med att få igång film i mobilen och försökte flera gånger igår att få det att fungera men nej det ville inte sen har jag inte tänkt på att prova nu när jag va på väg hem. Provade istället nu när jag va hemma och jo vist nu funkar det. Ska bli kul att ha nått att göra när man åker tåg till & från jobb.

I morgon e jag ledig och då ska vi sätta upp lamellerna här i vardagsrummet. Har ju inte haft tid innan och ingen borr heller men vi ska låna en i morgon.
Food tajm...hörs kanske senare =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0