Bra tajming Tess

Therese du hade bara världens bästa tajming idag, fan vad jag älskar dig. Du finns bara alltid där när man behöver dig som mest, tack för att du finns min älskade bäste vän.

Eftersom jag inte fått reda på nått datum eller nått annat egentligen heller för den delen ang jobbet så avbröt jag min uppsägning för jag vill inte stå där på måndag utan nått jobb bara för att en vis person inte kan få tummarna loss ur röven och ringa.

Har fått med mig en massa av mina saker som jag hade hos mamma, nu har jag bara några få lådor kvar där vilket dom säkert är lättade över. Min katt e oxå kvar där men hon kommer få stanna där eftersom jag inte får ha katt här =(

Måste köra nu, hörs kanske senare.

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Glad att jag var där gumman!!! Tycker inte om o se dig sådär.. Får ta o ses snart igen minsann! Tur att Klime hann avbryta uppsägningen också, för hur man än vänder på de så e de bättre med jobb än utan.. Du klarar de gumman, de kommer din tid! Love You!

2009-12-12 @ 19:15:39
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0