3 dagar till jul....

God morgon på er. Har ni haft en bra helg? Min har varit okej, den har mest bestått av arbete & så hann jag med att gå på 30-års fest på lördagen efter jobb.
Billy har precis gått till jobb och som vanligt så vaknar jag alltid när han går upp sen brukar jag sitta med datan i knäet resten av morgonen om jag inte har tur och somnar om igen vilket jag hoppas att jag gör idag för jag har verkligen sovit dåligt inatt. Har iofs inte sovit bra nån natt den senaste tiden p.ga mitt mående och stackars Billy har oxå sovit dåligt och t.o.m drömt om min jobb situation. Han e sån som normalt aldrig drömmer.
Är så glad att jag har honom för han stöttar och hjälper mig så himla mycket nu när jag e inne i en dålig period.

Har inte suttit vid datan alls i helgen, har inte haft någon lust och har väl inte så mycket lust nu heller för jag känner att jag inte har nått roligt att komma med i bloggen. Mitt dåliga mående tar helt över mig, irriterande för jag kan inte riktigt känna mig glad över en del saker som jag är glad över.

Jobba idag igen men jag börjar inte förrän klockan 15 och ska jobba tis & ons också sen e jag ledig på julafton & lille julafton. Bara 3 dagar till jul och jag har ZERO julstämning, vill bara att julen ska va över & nyår också. Får nästan ångest när jag tänker på det. Dom som sa att snö skapar julstämmning är ju helt väck för jag känner nada.
Blev ett negativt inlägg men det e ju också sån jag e för tillfället, har verkligen svårt för att hitta gnistan men jag vet att det vänder nån gång, hade gärna fått ske denna veckan gärna idag.....

Det ni ville säga
Postat av: Helena.

Precis, var tusan är julstämningen? =/

2009-12-21 @ 09:50:54
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0