2 dagar kvar på 2009

Shit alltså vad tiden går fort, om man inte räknar med denna dagen så är det endast 2 dagar kvar av detta året. Det har verkligen hänt en massa detta året och det började faktiskt väldigt bra och såg ut till att sluta bra ända tills vi kom fram till December och när man känner att slutet på ett år har varit dåligt så känns det som om hela året blir förstört, ungefär som en bra film med dåligt slut fast som sagt så är det 2 dagar kvar och det kanske går att räddas upp.

Roligt är att vi ändå blir 12 stycken som ska äta tillsammans på nyår sen efter har jag sagt till en del andra som skulle äta på annat ställe först att dom e välkommna hit sen när dom vill så förhoppninsvis blir vi ännu fler. Kommer nog bli super kul & super hårt men om det är nån gång man ska festa så e det väll för tusan när man ska säga "haj å godbaj" till det gammla året & välkommna det nya året med ett stort HALLÅ JA!!
Glädjer mig extremt mycket till att få fira nyår med Linisen & så klart med Ronja oxå, ska bli härligt att ha 2 av mina svenska vänner här bland alla danskarna.

Nu måste jag ringa Brian & Mads, ska ha hit ett bprd med 2 stolar till och så ska jag iväg och handla med Brian.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0